
Jak działa Program Lojalnościowy?
Tworząc program lojalnościowy inspirowaliśmy się wszystkimi innymi programami na rynku.
1 PLN = 100 punktów lojalnościowych
Klienci zdobywają punkty za następujące czynności:
AKCJA | PUNKTY | WARTOŚĆ PUNKTÓW |
---|---|---|
Każde 50 zł wydane na zamówienie w Panelu | +50 | 0,50 zł |
Każde 50zł wydane na zamówienie przez osobę z polecenia | +100 | 1,00 zł |
Rejestracja w Panelu Klienta ze złożeniem zamówienia i zaznaczeniem / bez zaznaczenia zgód marketingowych | +1000 / +500 | 10,00 / 5,00 zł |
Ocena posiłku w Panelu | +10 | 0,10 zł |
Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków | +100 | 1,00 zł |
Wymiana posiłku w Panelu | -100 | -1,00 zł |
Dodatkowo:
-
Program lojalnościowy nie łączy się z zamówieniami testowymi.
-
Punkty są przyznawane wyłącznie za nietestowe, zwykłe zamówienia.
-
-
Klienci mogą zapraszać swoich znajomych do cateringu Gastro Monkey poprzez wygenerowany w ich panelu indywidualny kod polecający.
-
Kod łączy się z innymi zniżkami w cateringu – np. długość zamówiena,
-
Kod pojawia się w Panelu tylko wtedy, gdy klient ma już jakieś zamówienie w cateringu,
-
Polecony Znajomy nie może mieć innych wcześniejszych zamówień – musi to być jego pierwsze zamówienie,
-
Jeśli ktoś z tych znajomych zamówi, klienci dostają punkty wg tabeli.
-
Klienci mogą doładowywać sobie punkty (np. w celu skorzystania z wymiany posiłków) podobnie jak karty pre-paid – w Panelu, poprzez opcję „Doładuj skarbonkę”.
-
Klienci mogą zakupić VOUCHER podarunkowy – także bezpośrednio w panelu.
-
Po opłaceniu wybranej przez siebie kwoty, klienci otrzymują kod do wykorzystania na catering za dokładnie tę kwotę.
-
Klienci mogą wykorzystywać zebrane punkty zamieniając je na zniżki na kolejne zamówienie lub wymianę posiłku (jeśli włączycie dodatkowo taką opcję).
-
W Panelu przed finalizacją zamówienia – w ostatnim kroku – pojawia się możliwość wykorzystania zebranych punktów na zniżkę (czyli 100pkt = 1zł)
-
-
6. Klienci mogą anulować pojedyncze dni diety w panelu, zamieniając je na punkty.
-
Anulowanie dnia diety powoduje doładowanie skarbonki 1:1 w stosunku do zwracanej kwoty (1 grosz = 1 punkt), czyli pełna kwota za dzień trafia do skarbonki klienta w postaci punktów,
-
Anulowanie dnia odbywa się z takim samym wyprzedzeniem jak jego zamawianie,
-
Klient może wykorzystać te punkty ponownie, składając kolejne zamówienie (jak w pkt 5)