Tworząc program lojalnościowy inspirowaliśmy się wszystkimi innymi programami na rynku.

1 PLN = 100 punktów lojalnościowych

Klienci zdobywają punkty za następujące czynności:

AKCJA PUNKTY WARTOŚĆ PUNKTÓW
Każde 50 zł wydane na zamówienie w Panelu +50 0,50 zł
Każde 50zł wydane na zamówienie przez osobę z polecenia +100 1,00 zł
Rejestracja w Panelu Klienta ze złożeniem zamówienia i zaznaczeniem / bez zaznaczenia zgód marketingowych +1000 / +500 10,00 / 5,00 zł
Ocena posiłku w Panelu +10 0,10 zł
Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków +100 1,00 zł
Wymiana posiłku w Panelu -100 -1,00 zł

Dodatkowo:

  1. Program lojalnościowy nie łączy się z zamówieniami testowymi.

    • Punkty są przyznawane wyłącznie za nietestowe, zwykłe zamówienia.

  2. Klienci mogą zapraszać swoich znajomych do cateringu Gastro Monkey poprzez wygenerowany w ich panelu indywidualny kod polecający.

  • Kod łączy się z innymi zniżkami w cateringu – np. długość zamówiena,

  • Kod pojawia się w Panelu tylko wtedy, gdy klient ma już jakieś zamówienie w cateringu,

  • Polecony Znajomy nie może mieć innych wcześniejszych zamówień – musi to być jego pierwsze zamówienie,

  • Jeśli ktoś z tych znajomych zamówi, klienci dostają punkty wg tabeli.

  1. Klienci mogą doładowywać sobie punkty (np. w celu skorzystania z wymiany posiłków) podobnie jak karty pre-paid – w Panelu, poprzez opcję „Doładuj skarbonkę”.

  2. Klienci mogą zakupić VOUCHER podarunkowy – także bezpośrednio w panelu.

  • Po opłaceniu wybranej przez siebie kwoty, klienci otrzymują kod do wykorzystania na catering za dokładnie tę kwotę.

  1. Klienci mogą wykorzystywać zebrane punkty zamieniając je na zniżki na kolejne zamówienie lub wymianę posiłku (jeśli włączycie dodatkowo taką opcję).

  • W Panelu przed finalizacją zamówienia – w ostatnim kroku – pojawia się możliwość wykorzystania zebranych punktów na zniżkę (czyli 100pkt = 1zł)

 

  • 6. Klienci mogą anulować pojedyncze dni diety w panelu, zamieniając je na punkty.

  • Anulowanie dnia diety powoduje doładowanie skarbonki 1:1 w stosunku do zwracanej kwoty (1 grosz = 1 punkt), czyli pełna kwota za dzień trafia do skarbonki klienta w postaci punktów,

  • Anulowanie dnia odbywa się z takim samym wyprzedzeniem jak jego zamawianie,

  • Klient może wykorzystać te punkty ponownie, składając kolejne zamówienie (jak w pkt 5)